Sunday, October 24, 2010

Salam Dan Selamat Pagi Semua..

Pertama sekali saya mohon maaf atas tidak dapat penuhi tempahan dari beberapa pelanggan saya tiga hari baru-baru ini yang membuat tempahan melalui e-mail. kerana laptop saya mengalami masalah dalaman yang tidak dapat saya elakkan. Semua email tidak dapat dibuka. Tunggu suami balik dari oustation dulu barulah boleh dibaiki.. UUUhhhhhhh setelah dibaiki my laptop saya sekarang berfungsi dengan baik..
Al maklumlah saya dah lama tinggalkan kerja dalam bidang teknologi maklumat ni, sekarang sibuk dengan bidang baking...lupa semua dah...

Jika ada pesanan ke tarikh lain yag ingin dibuat jika saya tidak memberi maklumbalas dalam masa 48jam silalah hubungi saya melalui telepon 0192649858 atau sms... sekian terima kasih dari saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...